dc.contributor.author |
Парубець, О. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-13T12:26:14Z |
|
dc.date.available |
2016-06-13T12:26:14Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10170 |
|
dc.description |
Парубець, О. М. Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів / О. М Парубець // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2010. – № 46. – С. 206-212. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою даної статті є розробка методологічних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на ринках транспортних послуг прикордонних областей, що входять до складу єврорегіону «Дніпро» з метою їх подальшої інтеграції до європейського транспортного ринку. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки;№ 46 |
|
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
ринок транспортних послуг |
en_US |
dc.subject |
прикордонні області |
en_US |
dc.title |
Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |