IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Парубець, О. М.
dc.date.accessioned 2016-06-13T12:26:14Z
dc.date.available 2016-06-13T12:26:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10170
dc.description Парубець, О. М. Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів / О. М Парубець // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2010. – № 46. – С. 206-212. en_US
dc.description.abstract Метою даної статті є розробка методологічних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на ринках транспортних послуг прикордонних областей, що входять до складу єврорегіону «Дніпро» з метою їх подальшої інтеграції до європейського транспортного ринку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки;№ 46
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject ринок транспортних послуг en_US
dc.subject прикордонні області en_US
dc.title Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record