dc.contributor.author |
Вдовенко, Ю. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-19T14:38:51Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-19T14:38:51Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10248 |
|
dc.description |
Вдовенко, Ю. С. Маркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств / Ю. С. Вдовенко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 117-122. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджуються актуальні питання транспортного маркетингу, обґрунтовується необхідність застосування маркетингових стратегій у галузі, розглядається інструментарій проведення досліджень ринку автотранспортних послуг, пропонуються рекомендації щодо підвищення конкурентоздатності автотранспортних підприємств. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (54) |
|
dc.title |
Маркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |