ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сугоняко, Д. О.
dc.contributor.author Грихно, Ю. С.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-06-19T14:39:15Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-06-19T14:39:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10255
dc.description Сугоняко, Д. О. Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств / Д. О. Сугоняко, Ю. С. Грихно // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 163-168. en_US
dc.description.abstract У статті наведено засади та роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств. Запропоновані маркетингові стратегії відповідно до становища підприємства на ринку туристичних послуг та визначені особливості їх побудови. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (54)
dc.title Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу