dc.contributor.author |
Парубець, О. М.
|
|
dc.contributor.author |
Кириченко, І. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-19T14:41:07Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-19T14:41:07Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10269 |
|
dc.description |
Парубець, О. М. Заходи антикризового маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства регіону / О. М. Парубець, І. І. Кириченко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 233-237. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджено причини кризового стану підприємств житлово-комунального господарства регіону та запропоновано заходи антикризового маркетингу для прискорення процесів реформування їх діяльності відповідно до ринкових умов господарювання. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (54) |
|
dc.title |
Заходи антикризового маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства регіону |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |