IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Концептуальні підходи до управління маркетинговими дослідженнями

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суворова, С. Г.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-06-27T12:54:45Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-06-27T12:54:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10292
dc.description Суворова, С. Г. Концептуальні підходи до управління маркетинговими дослідженнями / С. Г. Суворова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 1 (56). – C. 70-79. en_US
dc.description.abstract У статті розкрито сутність маркетингової інформаційної системи, встановлено взаємозв’язки цієї системи з рівнями управління підприємства, визначено напрям руху інформаційних потоків у системі управління, виділено два основні концептуальні підходи до процесу управління маркетинговими дослідженнями, розкрито сутність процесу управління маркетинговими дослідженнями відповідно до функціонального підходу, що передбачає застосування основних функцій менеджменту: планування,організації, контролю та мотивації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 1 (56)
dc.title Концептуальні підходи до управління маркетинговими дослідженнями en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу