IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Методика оцінки соціальних інвестицій бізнесу

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Царик, І. М.
dc.contributor.author Михайловська, О. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-06-28T19:59:32Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-06-28T19:59:32Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10344
dc.description Царик, І. М. Методика оцінки соціальних інвестицій бізнесу / І. М. Царик, О. В. Михайловська // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 2 (58). – C. 54-59. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто існуючі методи оцінки соціальних інвестицій підприємництва та виявлено їх недоліки. Авторами вдосконалено систему кількісних індексів оцінки соціальних вкладень бізнесу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 2 (58)
dc.subject соціальні інвестиції en_US
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу en_US
dc.subject методи оцінки en_US
dc.subject кількісні індекси en_US
dc.title Методика оцінки соціальних інвестицій бізнесу en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record