ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рогова, О. В.
dc.date.accessioned 2016-06-29T12:45:37Z
dc.date.available 2016-06-29T12:45:37Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10400
dc.description Рогова, О. В. Маркетинговий підхід у публічно-приватному партнерстві / О. В. Рогова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету: збірник наук. праць. – Чернігів: ЧДТУ, 2011. – № 1. – С. 101-105. en_US
dc.description.abstract У статті досліджується сутність публічно-приватного партнерства як сучасного типу міжсуб’єктних відносин та вивчається можливість і доцільність використання маркетингових інструментів для підвищення ефективності його застосування. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДТУ en_US
dc.subject публічно-приватне партнерство en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject міжсуб’єктні відносини en_US
dc.title Маркетинговий підхід у публічно-приватному партнерстві en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу