IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільєнко, О. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-03T10:16:36Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-03T10:16:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10447
dc.description Ільєнко, О. В. Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 28-32. en_US
dc.description.abstract У статті сформовані загальні цінові стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки в кризових умовах розвитку світогосподарської системи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 3 (60)
dc.subject цінова стратегія en_US
dc.subject міжнародна маркетингова підприємницька безпека en_US
dc.subject світова господарська система en_US
dc.title Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу