dc.contributor.author |
Корсак, В. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-03T10:26:14Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-03T10:26:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10490 |
|
dc.description |
Корсак, В. І. Витрати часу на «шопінг» як основний детермінуючий фактор розподілу регіональних торгових закладів на формати / В. І. Корсак // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 190-195. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджено сучасні погляди вчених щодо поняття торгового формату. Проаналізовано існуючі критерії, які лежать в основі розподілу торгових форматів. Виявлено ключові фактори, які впливають на вибір споживачами того чи іншого торгового закладу. Запропоновано принципи класифікації роздрібних торгових закладів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 3 (60) |
|
dc.subject |
регіональна роздрібна торгівля |
en_US |
dc.subject |
формат торгового закладу |
en_US |
dc.subject |
класифікація |
en_US |
dc.title |
Витрати часу на «шопінг» як основний детермінуючий фактор розподілу регіональних торгових закладів на формати |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |