IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Витрати часу на «шопінг» як основний детермінуючий фактор розподілу регіональних торгових закладів на формати

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корсак, В. І.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-03T10:26:14Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-03T10:26:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10490
dc.description Корсак, В. І. Витрати часу на «шопінг» як основний детермінуючий фактор розподілу регіональних торгових закладів на формати / В. І. Корсак // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 190-195. en_US
dc.description.abstract Досліджено сучасні погляди вчених щодо поняття торгового формату. Проаналізовано існуючі критерії, які лежать в основі розподілу торгових форматів. Виявлено ключові фактори, які впливають на вибір споживачами того чи іншого торгового закладу. Запропоновано принципи класифікації роздрібних торгових закладів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 3 (60)
dc.subject регіональна роздрібна торгівля en_US
dc.subject формат торгового закладу en_US
dc.subject класифікація en_US
dc.title Витрати часу на «шопінг» як основний детермінуючий фактор розподілу регіональних торгових закладів на формати en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу