IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Ільєнко, О. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-07T11:27:23Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-07T11:27:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10503
dc.description Ільєнко, О. В. Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 32-37. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто питання розвитку концепції міжнародного маркетингу з зосередженням уваги на активізації вирішення окремих проблем через підвищення ефективності маркетингового механізму міжнародного напряму і розвитку його інструментарію. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (62)
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject глобалізація країни з трансформаційною економікою en_US
dc.subject модель міжнародного маркетингу en_US
dc.title Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record