dc.contributor.author |
Романова, А. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-10T13:28:08Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-10T13:28:08Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10629 |
|
dc.description |
Романова, А. А. Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегічного плану брендингу території / А. А. Романова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 2 (66). – C. 472-477. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегії територіального брендингу. Запропоновано та охарактеризовано чотири основних етапи аналізу маркетингового потенціалу території. Також подається структура маркетингових досліджень, яку доцільно застосувати для аналізу маркетингового потенціалу території. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 2 (66) |
|
dc.subject |
брендинг території |
en_US |
dc.subject |
маркетингова інформаційна система |
en_US |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
en_US |
dc.subject |
маркетингова розвідка |
en_US |
dc.subject |
територіальний бенчмаркінг |
en_US |
dc.subject |
фокус-група |
en_US |
dc.subject |
особисте інтерв’ю |
en_US |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
en_US |
dc.title |
Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегічного плану брендингу території |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |