IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Вектори створення іміджу аудиторської фірми

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Проскуріна, Н. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-15T14:01:06Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-15T14:01:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10739
dc.description Проскуріна, Н. М. Вектори створення іміджу аудиторської фірми / Н. М. Проскуріна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 213-218. en_US
dc.description.abstract Імідж є визначальним фактором потенційного фінансового успіху аудиторської фірми. Створення позитивного іміджу аудиторської фірми пов’язано з дотриманням високого рівня якості аудиторських послуг, який забезпечують як керівник аудиторської фірми, так і її працівники. Саме етичні норми професійної поведінки аудиторів, і перш за все їх професійна незалежність, є фундаментом самої професії. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 3 (68)
dc.subject аудиторська діяльність en_US
dc.subject етика en_US
dc.subject етичний механізм en_US
dc.title Вектори створення іміджу аудиторської фірми en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record