dc.contributor.author |
Петраков, Я. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-15T14:01:46Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-15T14:01:46Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10741 |
|
dc.description |
Петраков, Я. В. Теорія квазіконкурентних ринків і аудиторський бізнес: проблеми ідентифікації / Я. В. Петраков // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 248-258. |
en_US |
dc.description.abstract |
Протягом останнього десятиліття ринок аудиторських послуг істотно не змінився. Втім, побоювання його подальшої монополізації та концентрації ринкової влади у лідерів галузі лише зросли, посилюючи дебати щодо удосконалення системи її регулювання. Підходи до аналізу сутності та структури ринку в рамках теорії організації галузевих ринків дозволяють стверджувати про квазіконкурентний характер аудиторського бізнесу, ідентифікувати його специфічні властивості та дослідити особливості входження на ринок.
В статті проаналізовано поточний стан аудиторського ринку в Україні. Встановлено, що попри високий рівень концентрації в галузі через присутність представників «Великої четвірки», обрана ними стратегія глокалізації та позиціонування не становить загрози для вітчизняних аудиторів через інший сегмент клієнтів. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 3 (68) |
|
dc.subject |
ринок аудиторських послуг |
en_US |
dc.subject |
«Велика четвірка» |
en_US |
dc.subject |
глокалізація |
en_US |
dc.subject |
квазіконкурентний ринок |
en_US |
dc.subject |
вхідні бар’єри |
en_US |
dc.subject |
особливості ринку |
en_US |
dc.title |
Теорія квазіконкурентних ринків і аудиторський бізнес: проблеми ідентифікації |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |