dc.contributor.author |
Гнатьєва, Т. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-18T09:36:14Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-18T09:36:14Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10885 |
|
dc.description |
Гнатьєва, Т. М. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії / Т. М. Гнатьєва // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 2 (74). – C. 35-44. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто чинники, що зумовлюють необхідність розвитку соціальної відповідальності бізнесу; цілі реалізації стратегії соціальної відповідальності залежно від сектору економіки; суб'єкти корпоративного управління, які приймають рішення щодо впровадження нових форм і заходів у сфері КСВ; документи, в яких закріплена стратегія компанії в галузі корпоративної соціальної відповідальності; підрозділи організації, які безпосередньо відповідають за реалізацію стратегії у сфері КСВ; стадії організаційного навчання КСВ; вибір типу підрозділу організації, безпосередньо відповідального за реалізацію стратегії КСВ, залежно від проголошеної мети цієї стратегії; тип підрозділу компанії, безпосередньо відповідального за реалізацію стратегії в галузі КСВ, у галузевому розрізі. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 2 (74) |
|
dc.subject |
соціальна відповідальність бізнесу |
en_US |
dc.subject |
корпоративне управління |
en_US |
dc.subject |
стратегія розвитку |
en_US |
dc.title |
Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |