IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатьєва, Т. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-18T09:36:14Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-18T09:36:14Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10885
dc.description Гнатьєва, Т. М. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії / Т. М. Гнатьєва // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 2 (74). – C. 35-44. en_US
dc.description.abstract Розглянуто чинники, що зумовлюють необхідність розвитку соціальної відповідальності бізнесу; цілі реалізації стратегії соціальної відповідальності залежно від сектору економіки; суб'єкти корпоративного управління, які приймають рішення щодо впровадження нових форм і заходів у сфері КСВ; документи, в яких закріплена стратегія компанії в галузі корпоративної соціальної відповідальності; підрозділи організації, які безпосередньо відповідають за реалізацію стратегії у сфері КСВ; стадії організаційного навчання КСВ; вибір типу підрозділу організації, безпосередньо відповідального за реалізацію стратегії КСВ, залежно від проголошеної мети цієї стратегії; тип підрозділу компанії, безпосередньо відповідального за реалізацію стратегії в галузі КСВ, у галузевому розрізі. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 2 (74)
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу en_US
dc.subject корпоративне управління en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.title Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу