ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаряга, Л. О.
dc.contributor.author Руденко, М. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-18T12:02:12Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-18T12:02:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10927
dc.description Гаряга, Л. О. Управління якістю банківського обслуговування / Л. О. Гаряга, М. В. Руденко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 3 (75). – C. 183-187. en_US
dc.description.abstract Управління якістю банківського обслуговування є дуже актуальною проблемою, оскільки у сучасних умовах розвитку банківництва конкурентні переваги має той банк, який не лише ефективно використовує наявні ресурси, але й об’єктивно здатен оцінити якість наданих послуг, що важливо для всіх зацікавлених сторін. Досліджено якісну складову управління у банку та запропоновано систематизацію критеріїв визначення якості банківського обслуговування з позицій зацікавлених сторін: споживач (клієнт банку), власники банку (акціонери), керівники банку (органи управління банком), працівники банку, партнери банку, суспільство, держава. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 3 (75)
dc.subject банк en_US
dc.subject конкурентоспроможність банку en_US
dc.subject якість банківського обслуговування en_US
dc.subject зацікавлені сторони en_US
dc.title Управління якістю банківського обслуговування en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу