IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Концепція маркетингового менеджменту в діяльності сільськогосподарського підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайлюк, Н. С.
dc.date.accessioned 2016-09-19T06:06:25Z
dc.date.available 2016-09-19T06:06:25Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11214
dc.description Койдан, Н. С. Концепція маркетингового менеджменту в діяльності сільськогосподарського підприємства / Н. С. Койдан // Наука й економіка. – 2009. – № 2(14). – С.103-108. en_US
dc.description.abstract В статті розглянуто концепції маркетингового менеджменту, їх особливості в сільському господарстві. Доведено, що високих господарських результатів сільськогосподарське підприємство може досягти лише при умові покращення процесу виробництва продукції. Запропоновано нову концепцію маркетингового менеджмент, яка краще відповідає сучасним умовам ринку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2(14)
dc.subject сільське господарство en_US
dc.subject виробництво продукції en_US
dc.subject маркетинговий менеджмент en_US
dc.subject сільськогосподарські підприємства en_US
dc.title Концепція маркетингового менеджменту в діяльності сільськогосподарського підприємства en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу