dc.contributor.author |
Михайлюк, Н. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-19T06:06:25Z |
|
dc.date.available |
2016-09-19T06:06:25Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11214 |
|
dc.description |
Койдан, Н. С. Концепція маркетингового менеджменту в діяльності сільськогосподарського підприємства / Н. С. Койдан // Наука й економіка. – 2009. – № 2(14). – С.103-108. |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто концепції маркетингового менеджменту, їх особливості в сільському господарстві. Доведено, що високих господарських результатів сільськогосподарське підприємство може досягти лише при умові покращення процесу виробництва продукції. Запропоновано нову концепцію маркетингового менеджмент, яка краще відповідає сучасним умовам ринку. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2(14) |
|
dc.subject |
сільське господарство |
en_US |
dc.subject |
виробництво продукції |
en_US |
dc.subject |
маркетинговий менеджмент |
en_US |
dc.subject |
сільськогосподарські підприємства |
en_US |
dc.title |
Концепція маркетингового менеджменту в діяльності сільськогосподарського підприємства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |