dc.contributor.author |
Кальницька, К. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-20T13:20:11Z |
|
dc.date.available |
2016-09-20T13:20:11Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11265 |
|
dc.description |
Кальницька, К. О. Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації / К. О. Кальницька // Актуальні проблеми психології: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. – Київ-Ніжин : «Міланік», 2008. – Т. 10. – Вип.6. – Ч. 1. – С. 278-288. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті на основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження розкрито сутність і особливу роль результативності поведінки і діяльності педагога як мотиваційного чинника до підвищення його професійної кваліфікації. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Київ-Ніжин : "Міланік" |
en_US |
dc.subject |
педагог |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
мотиваційний чинник |
en_US |
dc.subject |
поведінка педагога |
en_US |
dc.subject |
підвищення кваліфікації |
en_US |
dc.subject |
професійна кваліфікація |
en_US |
dc.title |
Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |