IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Соціальний маркетинг як сучасна технологія організації функціонування соціальної сфери суспільства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лєскова, Л.Ф.
dc.date.accessioned 2016-09-24T08:57:30Z
dc.date.available 2016-09-24T08:57:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11402
dc.description Лєскова, Л.Ф. Соціальний маркетинг як сучасна технологія організації функціонування соціальної сфери суспільства / Л.Ф. Лєскова // Ukraine –EU. Modern technology, business and law: collection of international scientific papers: in 2 parts. - Part 2.: Modern engineersng. Sustainable development. Innovation in social work: philosophy,psychology, sociology. Current problems of legal science and practice. – Chernihiv: CNUT, 2015. - C.178-180 en_US
dc.description.abstract У доповіді здійснено узагальнений аналіз теоретико-методологічних підходів до визначення поняття «соціальний маркетинг» як сучасної технології організації функціонування соціальної сфери суспільства en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Chernihiv: CNUT en_US
dc.subject соціальний маркетинг en_US
dc.subject соціальна політика en_US
dc.title Соціальний маркетинг як сучасна технологія організації функціонування соціальної сфери суспільства en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу