IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каранда, М. В.
dc.date.accessioned 2016-09-27T09:30:21Z
dc.date.available 2016-09-27T09:30:21Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11434
dc.description Каранда, М. В. Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін / М. В. Каранда // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2012. – № 1 (1). – С. 19-24. en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу можливостей використання казки в методичній роботі викладача філософії та культурології. Зокрема, увага приділяється духовній семантиці української народної казки як джерелу етнонаціональних прикладів для пояснення умоглядних сентенцій студентам-гуманітаріям en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (1)
dc.subject народна казка en_US
dc.subject методика викладання філософії та культурології en_US
dc.subject аксіологічна складова виховання en_US
dc.subject folk fairy-tale en_US
dc.subject methodics of the teaching philosophy and culturology en_US
dc.subject axiological component of the upbringing en_US
dc.subject народная сказка en_US
dc.subject методика преподавания философии и культурологии en_US
dc.subject аксиологическая составляющая воспитания en_US
dc.title Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article is devoted to the analysis of the possibilities of the use of a fairy-tale in the methodic work of the teacher of philosophy and culturology. In particular the attention is paid to the spiritual semantics of the Ukrainian folk fairy-tale as a source of ethnonational examples for the explanaition of the conceptual maxims of the students studying Humanities en_US
dc.description.abstractalt2 Статья посвящена анализу возможностей использования сказки в методической работе преподавателя философии и культурологии. В частности, внимание уделяется духовной семантике украинской народной сказки как источнику этнонациональных примеров для объяснения умозрительных сентенций студентам-гуманитариям. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу