IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Трансформація поняття «професійно орієнтована особистість» в освітній діяльності за умов (пост)інформаційного суспільства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольховик, М. В.
dc.date.accessioned 2016-10-03T11:16:24Z
dc.date.available 2016-10-03T11:16:24Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11467
dc.description Ольховик, М. В.Трансформація поняття «професійно орієнтована особистість» в освітній діяльності за умов (пост)інформаційного суспільства / М. В. Ольховик // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 19-23. en_US
dc.description.abstract У статті акцентується увага на сучасних потребах (пост)інформаційного суспільства, наголошується на необхідності кардинального перегляду основних мотивів освітньої діяльності загалом та ролі в цьому процесі компетентнісного підходу зокрема. Розглядається поняття «професійних кваліфікацій» як таке, що безпосередньо впливає на формування сучасної так званої професійно орієнтованої особистості, «людини нового типу». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2)
dc.subject інформаційне суспільство en_US
dc.subject компетентнісний підхід en_US
dc.subject професійно орієнтована особистість en_US
dc.subject кваліфікації en_US
dc.subject informational society en_US
dc.subject approach of competences en_US
dc.subject profeccionally-oriented person en_US
dc.subject qualification en_US
dc.subject информационное общество en_US
dc.subject компетентностный подход en_US
dc.subject профессионально ориентированная личность en_US
dc.subject квалификации en_US
dc.title Трансформація поняття «професійно орієнтована особистість» в освітній діяльності за умов (пост)інформаційного суспільства en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The author focusing attention on modern needs of the (post)informational society, emphasizes the necessity of the cardinal review of the basic motives of the educational activity at large and the role of the approach of competences in this process in particular. The term of the professional qualifications is identified as such that directly influences the formation of the modern so called profeccionally-oriented person of a new type. en_US
dc.description.abstractalt2 В статье акцентируется внимание на современных потребностях (пост)информационного общества, говорится о необходимости кардинального пересмотра основных мотивов образовательной деятельности вообще и роли в данном процессе компетентносного похода в частности. Рассматривается понятие «профессиональных квалификаций», которое влияет на формирование современной так называемой профессионально ориентированной личности, «человека нового типа». en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу