dc.contributor.author |
Мальцева, Т. Є.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-10-06T08:39:14Z |
|
dc.date.available |
2016-10-06T08:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11499 |
|
dc.description |
Мальцева, Т. Є. Інклюзивна освіта - шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями / Т. Є. Мальцева // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 121-126. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкриваються проблеми інклюзивної вищої освіти для різних категорій громадян. Автор вважає, що необхідне інше значення існуючого поняття «інклюзивна освіта». Вища освіта для людей, які опинилися в місцях позбавлення волі, для пенсіонерів, спортсменів, військовослужбовців та ін., має бути доступною і стати для таких людей полем їх суб’єктного розвитку. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2) |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
інтеграція |
en_US |
dc.subject |
активна громадянська позиція |
en_US |
dc.subject |
особи з особливими навчальними потребами |
en_US |
dc.subject |
inclusive education |
en_US |
dc.subject |
integration |
en_US |
dc.subject |
active citizenship |
en_US |
dc.subject |
persons with special educational needs |
en_US |
dc.subject |
инклюзивное образование |
en_US |
dc.subject |
интеграция |
en_US |
dc.subject |
активная гражданская позиция |
en_US |
dc.subject |
лица с особыми учебными потребностями |
en_US |
dc.title |
Інклюзивна освіта - шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article deals with the problem of inclusive higher education for different categories. The author believes that you need a different value of the existing concept of "inclusive education". Higher education for people who are in prison, for seniors, athletes, soldiers and others. should be available and be for the people of subjective field development. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
В статье раскрываются проблемы инклюзивного высшего образования для различных категорий граждан. Автор считает, что необходимо другое значение существующего понятия «инклюзивное образование». Высшее образование для людей, оказавшихся в местах лишения свободы, пенсионеров, спортсменов, военнослужащих и др., должно быть доступным и стать для таких людей полем их субъектного развития. |
en_US |