IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інклюзивна освіта - шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мальцева, Т. Є.
dc.date.accessioned 2016-10-06T08:39:14Z
dc.date.available 2016-10-06T08:39:14Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11499
dc.description Мальцева, Т. Є. Інклюзивна освіта - шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями / Т. Є. Мальцева // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 121-126. en_US
dc.description.abstract У статті розкриваються проблеми інклюзивної вищої освіти для різних категорій громадян. Автор вважає, що необхідне інше значення існуючого поняття «інклюзивна освіта». Вища освіта для людей, які опинилися в місцях позбавлення волі, для пенсіонерів, спортсменів, військовослужбовців та ін., має бути доступною і стати для таких людей полем їх суб’єктного розвитку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2)
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject активна громадянська позиція en_US
dc.subject особи з особливими навчальними потребами en_US
dc.subject inclusive education en_US
dc.subject integration en_US
dc.subject active citizenship en_US
dc.subject persons with special educational needs en_US
dc.subject инклюзивное образование en_US
dc.subject интеграция en_US
dc.subject активная гражданская позиция en_US
dc.subject лица с особыми учебными потребностями en_US
dc.title Інклюзивна освіта - шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article deals with the problem of inclusive higher education for different categories. The author believes that you need a different value of the existing concept of "inclusive education". Higher education for people who are in prison, for seniors, athletes, soldiers and others. should be available and be for the people of subjective field development. en_US
dc.description.abstractalt2 В статье раскрываются проблемы инклюзивного высшего образования для различных категорий граждан. Автор считает, что необходимо другое значение существующего понятия «инклюзивное образование». Высшее образование для людей, оказавшихся в местах лишения свободы, пенсионеров, спортсменов, военнослужащих и др., должно быть доступным и стать для таких людей полем их субъектного развития. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу