dc.contributor.author |
Бондар, Ю. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-10-06T12:03:44Z |
|
dc.date.available |
2016-10-06T12:03:44Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11503 |
|
dc.description |
Бондар, Ю. С. Особливості корекції адиктивної поведінки підлітків в умовах центрів
соціально-психологічної реабілітації дітей / Ю. С. Бондар // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 139-142. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджуються методи подолання соціальної реабілітації дітей з адиктивною поведінкою, застосування напрацьованого досвіду сучасною педагогікою в організації виховного процесу, соціальній роботі, наголошується на його комплексному характерові й обов’язковому врахуванні індивідуальних особливостей особистості. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2) |
|
dc.subject |
реабілітація |
en_US |
dc.subject |
соціальна реабілітація |
en_US |
dc.subject |
виняток |
en_US |
dc.subject |
rehabilitation |
en_US |
dc.subject |
social rehabilitation |
en_US |
dc.subject |
exclusion |
en_US |
dc.subject |
реабилитация |
en_US |
dc.subject |
социальная реабилитация |
en_US |
dc.subject |
исключение |
en_US |
dc.title |
Особливості корекції адиктивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-психологічної реабілітації дітей |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
We investigate methods to overcome the social rehabilitation of children and young people with addictive behavior, the use of accumulated experience of modern pedagogy in the organization of educational process, social work, emphasizes its integrated nature and obligatory consideration of the individual characteristics of the person. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Исследуется методы преодоления социальной реабилитации детей и молодежи с аддиктивным поведением, применение наработанного опыта современной педагогикой в организации воспитательного процесса, социальной работе, акцентируется на его комплексном характере и обязательном учете индивидуальных особенностей личности. |
en_US |