Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лейчук, Р. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-10-19T12:34:43Z | |
dc.date.available | 2016-10-19T12:34:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11566 | |
dc.description | Лейчук, Р. М. Соціальна компетентність учнів до проблеми визначення змісту і структури поняття / Р. М. Лейчук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 160-166. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто різні підходи до визначення понять «компетентність», «соціальна компетентність» у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Особлива увага приділяється визначенню соціальних ролей учнів, які формують соціальну компетентність. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3) | |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | соціальна компетентність | en_US |
dc.subject | структура соціальної компетентності | en_US |
dc.subject | a competence | en_US |
dc.subject | a social competence | en_US |
dc.subject | a structure of the social competence | en_US |
dc.subject | компетентность | en_US |
dc.subject | социальная компетентность | en_US |
dc.subject | структура социальной компетентности | en_US |
dc.title | Соціальна компетентність учнів до проблеми визначення змісту і структури поняття | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | In the article the author considers various approaches to define the concepts «competence», «social competence» in psychological and pedagogical researches of domestic and foreign scientists. The special attention is given to the definition of social roles of the senior pupils who become the basis for development of the maintenance of the social competence. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Рассмотрены различные подходы к определению понятий «компетентность», «социальная компетентность» в психолого-педагогических исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Особое внимание уделяется определению социальных ролей старшеклассников, у которых формирует социальную компетентность. | en_US |