IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савіна, Г. Г.
dc.contributor.author Баличова, В. О.
dc.contributor.author Калугін, Ю. О.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T22:55:22Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T22:55:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11750
dc.description Савіна Г. Г. Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 96-99 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність понять «позитивний імідж» та «ділова репутація» у відношенні підприємства. Зазначено мету формування іміджу та ділової репутації за умови функціонування у ринковому середовищі, яке передбачає перманентний стан конкурентної боротьби. Позитивний імідж та ділова репутація розглянуто як конкурентні переваги підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subject позитивний імідж
dc.subject ділова репутація
dc.subject конкурентоспроможність підприємства
dc.subject конкурентні переваги
dc.subject positive image
dc.subject business reputation
dc.subject competitiveness of the enterprise
dc.subject competitive advantage
dc.subject положительный имидж
dc.subject деловая репутация
dc.subject конкурентоспособность предприятия
dc.subject конкурентные преимущества
dc.title Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства en_US
dc.title.alternative Positive image and business reputation in providing competitiveness of the enterprise
dc.title.alternative Позитивный имидж и деловая репутация в обеспечении конкурентоспособности предприятия
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The essence of the concept of "positive image" and "business reputation" concerning company are considered in the article. The purpose of formation the image and business reputation under condition of functioning in the market environment is indicated, which provides a permanent state of competition. Positive image and business reputation is considered as the competitive advantages of the company.
dc.description.abstractalt2 В статье рассмотрены сущность понятия «положительный имидж» и «деловая репутация» по отношению к предприятию. Указана цель формирования имиджа и деловой репутации при условии функционирования в рыночной среде, которая предусматривает перманентное состояние конкурентной борьбы. Положительный имидж и деловая репутация рассмотрены как конкурентные преимущества предприятия.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу