ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євдоченко, О. О.
dc.contributor.author Чала, Н. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T22:56:35Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T22:56:35Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11760
dc.description Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 159-164 en_US
dc.description.abstract У статті визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій та технології екологічного маркетингу, які застосовуються при розробці товару, його виробництві, пакуванні, процесі постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subject екологічний маркетинг
dc.subject екологізація маркетингової діяльності
dc.subject транснаціональні корпорації
dc.subject environmental marketing
dc.subject ecologization of marketing activities
dc.subject multinational corporations
dc.subject экологический маркетинг
dc.subject экологизация маркетинговой деятельности
dc.subject транснациональные корпорации
dc.title Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК en_US
dc.title.alternative The modern trends of the marketing activities ecologization of MNC
dc.title.alternative Современные направления экологизации маркетинговой деятельности ТНК
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The basic directions of marketing activities ecologization of transnational corporations are defined, the tools and technologies of environmental marketing which apply from the product development, its production, packaging, delivery chains to the recycling process are generalized, the practical application of ecological principles of transnational corporations are illustrated in the article.
dc.description.abstractalt2 В статье определены основные направления экологизации маркетинговой деятельности транснациональных корпораций, обобщены инструменты и технологии экологического маркетинга, которые применяются с момента разработки товара, его производства, упаковки, процесса поставки до утилизации, проиллюстрировано практическое внедрение экологических принципов транснациональными корпорациями.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу