dc.contributor.author |
Савіна, Г. Г.
|
|
dc.contributor.author |
Баличова, В. О.
|
|
dc.contributor.author |
Лазарева, А. П.
|
|
dc.contributor.author |
Калугін, Ю. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T23:09:57Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T23:09:57Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11780 |
|
dc.description |
Савіна Г. Г. Промисловий туризм як інструмент формування позитивного іміджу / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, А. П. Лазарева, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. — 2015. — №4 (4). — C. 140-143 |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті уточнено поняття "промисловий туризм" з урахуванням іміджевого аспекту. Наведено основні вигоди іміджевого характеру, які отримує промислове підприємство як туристичний об’єкт та територія його розташування. Доведено зв'язок покращення іміджу з економічними вигодами підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся; №4 (4) |
|
dc.subject |
імідж |
|
dc.subject |
промисловий туризм |
|
dc.subject |
корпоративний клімат |
|
dc.subject |
економічні вигоди |
|
dc.subject |
image |
|
dc.subject |
industrial tourism |
|
dc.subject |
corporate climate and economic benefits |
|
dc.subject |
имидж |
|
dc.subject |
промышленный туризм |
|
dc.subject |
корпоративный климат |
|
dc.subject |
экономические выгоды |
|
dc.title |
Промисловий туризм як інструмент формування позитивного іміджу |
en_US |
dc.title.alternative |
Industrial tourism as a tool for the formation of positive image |
|
dc.title.alternative |
Промышленный туризм как инструмент формирования позитивного имиджа |
|
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The term "industrial tourism" with the image aspect is clarified in the article. The basic benefits of image character are represented, which the industrial enterprise receives as a tourist attraction area and its location. It is proven that the communication improve the image of the economic benefits of the enterprise. |
|
dc.description.abstractalt2 |
В статье уточнено понятие "промышленный туризм" с учетом имиджевого аспекта. Приведены основные выгоды имиджевого характера, которые получает промышленное предприятие как туристический объект и территория его расположения. Доказана связь улучшения имиджа с экономическими выгодами предприятия. |
|