ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савіна, Г. Г.
dc.contributor.author Баличова, В. О.
dc.contributor.author Лазарева, А. П.
dc.contributor.author Калугін, Ю. О.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T23:09:57Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T23:09:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11780
dc.description Савіна Г. Г. Промисловий туризм як інструмент формування позитивного іміджу / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, А. П. Лазарева, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. — 2015. — №4 (4). — C. 140-143 en_US
dc.description.abstract В статті уточнено поняття "промисловий туризм" з урахуванням іміджевого аспекту. Наведено основні вигоди іміджевого характеру, які отримує промислове підприємство як туристичний об’єкт та територія його розташування. Доведено зв'язок покращення іміджу з економічними вигодами підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; №4 (4)
dc.subject імідж
dc.subject промисловий туризм
dc.subject корпоративний клімат
dc.subject економічні вигоди
dc.subject image
dc.subject industrial tourism
dc.subject corporate climate and economic benefits
dc.subject имидж
dc.subject промышленный туризм
dc.subject корпоративный климат
dc.subject экономические выгоды
dc.title Промисловий туризм як інструмент формування позитивного іміджу en_US
dc.title.alternative Industrial tourism as a tool for the formation of positive image
dc.title.alternative Промышленный туризм как инструмент формирования позитивного имиджа
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The term "industrial tourism" with the image aspect is clarified in the article. The basic benefits of image character are represented, which the industrial enterprise receives as a tourist attraction area and its location. It is proven that the communication improve the image of the economic benefits of the enterprise.
dc.description.abstractalt2 В статье уточнено понятие "промышленный туризм" с учетом имиджевого аспекта. Приведены основные выгоды имиджевого характера, которые получает промышленное предприятие как туристический объект и территория его расположения. Доказана связь улучшения имиджа с экономическими выгодами предприятия.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу