ISSN 2415-363X

Перегляд 2016 за темою "brand"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Гришова, І. Ю.; Наумов, О. Б.; Шабатура, Т. С. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    A brand as a key determinant of the formation of competitive advantage and a source of increasing financial flows is covered in the article. The role of the brand in the intangible assets of the enterprise and the creation ...
  • Стріелковскі, В.; Тарханова, Н. П. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Tourism is a sector of economy with a widespread development. One of the most promising types of tourism is cultural tourism. However, the economic impact of tourism is positive when driven by the well-designed policy of ...
  • Сидорук, С. В. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Розроблено концепцію бренду готельних послуг в регіоні, яка враховує інтереси цільових груп споживачів, визначає можливість формування бренду, забезпечення стабільних надходжень грошових коштів до бюджету регіону, підтримку ...