Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабіна, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T23:16:22Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.available | 2016-11-28T23:16:22Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | ||
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11791 | |
dc.description | Бабіна Н. О. Організація інноваційної діяльності вищих навчальних закладів / Н. О. Бабіна // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5). — C. 69-73 | en_US |
dc.description.abstract | Описано деякі особливості інноваційної діяльності вищих навчальних закладів. Сформульовано парадигму інноваційних трансформацій вказаних закладів. Показано вплив інноваційної активності на динаміку конкурентоспроможності сфери вищої освіти. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів: ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Полісся; №1 (5) | |
dc.subject | інноваційна діяльність | |
dc.subject | інноваційні трансформації | |
dc.subject | конкурентоспроможність вищої освіти | |
dc.subject | innovation activity | |
dc.subject | innovative transformations | |
dc.subject | competitiveness in higher education | |
dc.subject | инновационная деятельность | |
dc.subject | инновационные трансформации | |
dc.subject | конкурентоспособность высшего образования | |
dc.title | Організація інноваційної діяльності вищих навчальних закладів | en_US |
dc.title.alternative | Innovation activity in higher educational institutions | |
dc.title.alternative | Организация инновационной деятельности высших учебных заведений | |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Some peculiarities of innovation activity of higher education institutions are defined. A paradigm for innovative transformation of these institutions is developed. The impact of innovation activity on the dynamics of the higher education competitiveness is revealed. | |
dc.description.abstractalt2 | Описаны некоторые особенности инновационной деятельности высших учебных заведений. Сформулирована парадигма инновационных трансформаций указанных заведений. Показано влияние инновационной активности на динамику конкурентоспособности сферы высшего образования. |