ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Гришова, І. Ю.
dc.contributor.author Наумов, О. Б.
dc.contributor.author Шабатура, Т. С.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-29T00:29:16Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-29T00:29:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11813
dc.description Hryshova I. Yu. Brand capitalization as a tool to maximize business value / I. Yu. Hryshova, O. B. Naumov, T. S. Shabatura // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №3 (7). — C. 168-175 en_US
dc.description.abstract A brand as a key determinant of the formation of competitive advantage and a source of increasing financial flows is covered in the article. The role of the brand in the intangible assets of the enterprise and the creation of intangible values for the target audience is defined. The structural components of the brand are identified and the model of the impact of the brand capitalization on maximizing the market value of a business is justified. The synergy of interaction of the constituent elements of it creates intangible values, and provides a socio-economic effect, determines the motion vectors of financial flows and their ability to increase the volume in the future. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; №3 (7)
dc.subject brand
dc.subject intangible assets
dc.subject brand capitalization
dc.subject market value of a business
dc.subject бренд
dc.subject нематеріальні цінності
dc.subject капіталізація бренду
dc.subject ринкова вартість бізнесу
dc.subject бренд
dc.subject нематериальные ценности
dc.subject капитализация бренда
dc.subject рыночная стоимость бизнеса
dc.title Brand capitalization as a tool to maximize business value en_US
dc.title.alternative Капіталізаця бренду як інструмент максимізації ринкової вартості бізнесу
dc.title.alternative Капитализация бренда как инструмент максимизации рыночной стоимости бизнеса
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Розглянуто бренд як ключову детермінанту формування конкурентних пере-ваг та джерело нарощення фінансових потоків. Окреслено роль бренду в нематеріальних активах підприємства та створенні нематеріальних цінностях для цільової аудиторії. Ідентифіковані структурні складники бренду. Обґрунтована модель впливу капіталізації бренду на максимізацію ринкової вартості бізнесу, синергія взаємодії складових елементів якої створює нематеріальні цінності та забезпечує одержання соціально-економічного ефекту, окреслює вектори руху фінансових потоків та їх здатність нарощувати обсяги у перспективі.
dc.description.abstractalt2 Рассмотрен бренд как ключевая детерминанта формирования конкурентных преимуществ и источник наращения финансовых потоков. Определена роль бренда в нематериальных активах предприятия и создании нематериальных ценностей для целевой аудитории. Идентифицированы структурные составляющие бренда. Обоснованная модель влияния капитализации бренда на максимизацию рыночной стоимости бизнеса, синергия взаимодействия составляющих элементов которой создает нематериальные ценности и обеспечивает получение социально-экономического эффекта, определяет векторы движения финансовых потоков и их способность наращивать объемы в перспективе.


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record