dc.contributor.author |
Жидок, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-02-15T15:16:05Z |
|
dc.date.available |
2017-02-15T15:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/12506 |
|
dc.description |
Жидок, В. В. Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища / В. В. Жидок // Державне управління і національна безпека : зб. матеріалів І міжнар. наук.-практ. конф. (29 вересня 2016 р.). – К., 2016. – С.35-38. |
en_US |
dc.description.abstract |
Вищі навчальні заклади (ВНЗ) в сучасних умовах формування ринку послуг вищої освіти все більше набувають рис комерційних структур, особливо в атмосфері конкурентної боротьби за потенційного споживача. Для результативного завоювання ніші на ринку освітніх послуг в регіоні та в країні в цілому заклади вищої освіти змушені вирішувати завдання комплексного підходу до формування конкурентоспроможного бренду. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Київ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
матеріали конференції; |
|
dc.subject |
вищі навчальні заклади (ВНЗ) |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможний бренд |
en_US |
dc.title |
Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |