IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, І. Ф.
dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.date.accessioned 2017-02-15T15:45:38Z
dc.date.available 2017-02-15T15:45:38Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12509
dc.description Сергієнко, І. Ф. Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажів / І. Ф. Сергієнко, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). – Чернігів, ЧНТУ, 2016. – С. 121-124. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries матеріали конференції;
dc.subject мерчандайзинг en_US
dc.title Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажів en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record