ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, Є. О.
dc.contributor.author Чаплай, І. В.
dc.date.accessioned 2017-05-30T09:59:50Z
dc.date.available 2017-05-30T09:59:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12720
dc.description Romanenko, Y. A. Implementation of information integrated systems in the process of investigation of competition on the external market / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1 (9), ч. 1. - С. 128-133. en_US
dc.description.abstract First of all its necessary to identify the future goals. Although many companies pay enough attention to financial goals, but general analysis of a competitor’s goals usually should cover many other qualitative factors. Among them there are goals formulated in indices of market position, technological leadership, social results, etc. Diagnosis of goals should also extend to various levels of management. The second, most important component of analysis of competitors of studying competitors in external market is identifying ideas of each competitor which are divided into two main categories: • a competitor’s idea of himself; • a competitor’s idea on the industry and other companies in it. Each company operates based on certain ideas of the situation in which it is. A competitor’s ideas of his own situation may be correct or incorrect. If they are incorrect, a promising strategic means of action arises. Similarly, each firm operates on the basis of some ideas of its industry and competitors. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (9), ч. 1
dc.subject information security en_US
dc.subject information systems en_US
dc.subject external market en_US
dc.subject competitors en_US
dc.subject інформаційне забезпечення en_US
dc.subject інформаційні системи en_US
dc.subject зовнішній ринок en_US
dc.subject конкуренти en_US
dc.title Implementation of information integrated systems in the process of investigation of competition on the external market en_US
dc.title.alternative Впровадження інформаційних інтегрованих систем в процес дослідження конкуренції на зовнішньому ринку en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Більшість компаній проводить лише частковий аналіз, що дозволяє одержати інтуїтивне уявлення про поточні варіанти стратегії конкурентів і їх переваги і слабкі сторони. Значно менше уваги, як правило, приділяється розумінню рушійних сил, що визначають поведінку конкурента, - його майбутніх цілей і його уявлень про власну позицію і стан своєї галузі (ліва частина схеми). Встановити ці рушійні сили значно складніше, ніж фактична по-ведінка конкурента, проте саме вони визначають його майбутню поведінку. Перший компонент аналізу дослідження конкурентів на зовнішньому ринку - діагностика цілей конкурентів (і критеріїв досягнення цих цілей) - важливий з багатьох причин. Знання цілей дозволяє виявити ступінь задоволеності конкурентів їх поточною позицією і фінансовими результатами і тим самим визначити вірогідність зміни ними стратегії і характер реакції на зовнішні події (наприклад, динаміку економічного циклу) або дії інших фірм. Другий найважливіший компонент аналізу конкурентів дослідження конкурентів на зовнішньому ринку - виявлення представлень кожного конкурента, які діляться на дві основні категорії: • уявлення конкурента про себе; • уявлення конкурента про галузь і інші компанії в ній. Кожна фірма діє, виходячи з тих або інших уявлень про ситуацію, в якій знаходиться. Уявлення конкурента про власну ситуацію можуть бути вірними або невірними. Якщо вони невірні, виникає багатообіцяючий стратегічний засіб дії. Так само кожна фірма діє на основі уявлень про свою галузь і конкурентів. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу