ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Посадська, І. С.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-06-28T18:15:07Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-06-28T18:15:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/13282
dc.description Посадская, И. С. Архитектура базы знаний автоматизированной системы обучения / И. С. Посадская // Технічні науки та технології. – 2017. – № 1 (7). – C. 154-160. en_US
dc.description.abstract В статье рассматриваются достоинства и недостатки разных видов представлений знаний в автоматизированных системах обучения. Сравнительная характеристика видов представлений знаний была получена на базе экспертных оценок. Предложена и обоснована архитектура базы знаний знание-ориентированной автоматизированной системы обучения. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології; № 1 (7)
dc.subject автоматизована система навчання en_US
dc.subject знання en_US
dc.subject база знань en_US
dc.subject формалізація en_US
dc.subject предметна галузь en_US
dc.subject automated learning system en_US
dc.subject knowledge en_US
dc.subject knowledge base en_US
dc.subject formalization en_US
dc.subject domain en_US
dc.subject автоматизированная система обучения en_US
dc.subject знание en_US
dc.subject база знаний en_US
dc.subject формализация en_US
dc.subject предметная область en_US
dc.title Архитектура базы знаний автоматизированной системы обучения en_US
dc.title.alternative Архітектура бази знань автоматизованої системи навчання en_US
dc.title.alternative Knowledge base architecture of automated educational system en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті розглянуто переваги і недоліки різних видів представлень знань в автоматизованих системах навчання. Порівняльна характеристика видів представлень знань була отримана на базі експертних оцінок. Запропоновано та обґрунтовано архітектуру бази знань знаннєорієнтованої автоматизованої системи навчання. en_US
dc.description.abstractalt2 The advantages and disadvantages of different types of knowledge representation in automated learning system were considered in this article. Comparative characteristics of the types of knowledge representations were obtained on the basis of expert estimations. Knowledge base architecture of the knowledge-based automated learning system was proposed and substantiated. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу