IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інформаційна технологія діагностування та аналізу стану клієнтів для підприємства, що підтримує клієнтоорієнтовану стратегію

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Машейко, Г. О.
dc.contributor.author Орловський, Д. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-06-29T10:17:27Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-06-29T10:17:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/13390
dc.description Машейко, Г. О. Інформаційна технологія діагностування та аналізу стану клієнтів для підприємства, що підтримує клієнтоорієнтовану стратегію / Г. О. Машейко, Д. Л. Орловський // Технічні науки та технології. – 2016. – № 1 (3). – C. 161-168. en_US
dc.description.abstract Підприємствам, які хочуть бути конкурентоспроможними в сучасних умовах, необхідно використовувати клієнто-орієнтовану стратегію. Увага підприємств повинна бути орієнтована на пошук шляхів утримання клієнтів і підвищення їх лояльності. Для того, щоб взаємодія з клієнтом була ефективною необхідно, щоб фахівець під час прийняття управлінських рішень покладався не на власне емпіричне мислення, а мав можливість вчасно виявити проблемну ситуацію, пов’язану з клієнтом, провести діагностування і з’ясувати, в якому стані знаходиться клієнт і які управлінські рішення можна здійснити для поліпшення його стану. Тому в цій роботі було побудовано бізнес-процес діагностування стану клієнта, за допомогою діаграми варіантів використання відображено основні вимоги до програмного забезпечення, розроблено модель даних, яка дозволить вести як оперативний облік діяльності клієнтів, так і аналітичну діяльність, та розглянуто програмне забезпечення. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології; № 1 (3)
dc.subject CRM en_US
dc.subject клієнт en_US
dc.subject проблемна ситуація en_US
dc.subject діагностування en_US
dc.subject бізнес-процес en_US
dc.subject управлінське рішення en_US
dc.subject CRM en_US
dc.subject customer en_US
dc.subject problem situation en_US
dc.subject diagnostics en_US
dc.subject business process en_US
dc.subject management solution en_US
dc.subject CRM en_US
dc.subject клиент en_US
dc.subject проблемная ситуация en_US
dc.subject диагностирование en_US
dc.subject бизнес-процесс en_US
dc.subject управленческое решение en_US
dc.title Інформаційна технологія діагностування та аналізу стану клієнтів для підприємства, що підтримує клієнтоорієнтовану стратегію en_US
dc.title.alternative Information technology of diagnostics and analysis of the state of clients for the company that supports customer-oriented strategy en_US
dc.title.alternative Информационная технология диагностирования и анализа состояния клиентов для предприятия, поддерживающего клиентоориентированную стратегию en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Companies that want to be competitive in today's conditions it is necessary to use a client-oriented strategy. Attention companies should be focused on finding ways to retain customers and increase their loyalty. To be effective it is necessary to interact with the client, to specialist in management decisions rely not on their own empirical thought and time had the opportunity to identify a problem situation associated with the client, conduct diagnostics and find out what is the client and the management decisions in which the state can be carried out to improve his condition. Is why in this paper, was built business process of diagnosing the state of the client, through the use case diagrams reflect the basic requirements for software, developed a data model, which allows to conduct a records management clients activities and analytical work and developed software. en_US
dc.description.abstractalt2 Предприятиям, которые хотят быть конкурентоспособными в современных условиях, необходимо использовать клиентоориентированную стратегию. Внимание предприятий должно быть ориентировано на поиск путей удержания клиентов и повышения их лояльности. Для того, чтобы взаимодействие с клиентом было эффективным необходимо, чтобы специалист при принятии управленческих решений полагался не на собственное эмпирическое мышление, а имел возможность вовремя выявить проблемную ситуацию, связанную с клиентом, провести диагностирование и выяснить в каком состоянии находится клиент и какие управленческие решения можно осуществить для улучшения его состояния. Поэтому в данной работе был построен бизнес-процесс диагностирования состояния клиента, с помощью диаграммы вариантов использования отражены основные требования к программному обеспечению, разработана модель данных, которая позволит вести как оперативный учет деятельности клиентов, так и аналитическую деятельность, и рассмотрено программное обеспечение. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу