IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Освітньо-наукова парадигма сталого розвитку продуктивних сил України

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Гаращук, О. В.
dc.contributor.author Куценко, В. І.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-07-07T20:00:48Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-07-07T20:00:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14070
dc.description Гаращук, О. В. Освітньо-наукова парадигма сталого розвитку продуктивних сил України / О. В. Гаращук, В. І. Куценко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 3 (7). – C. 135-141. en_US
dc.description.abstract У контексті розвитку продуктивних сил України в умовах становлення інформаційного суспільства сформульовано основні чинники, що сприяють сталому розвитку у першу чергу головної продуктивної сили – людини. Розкриваються актуальні концепти і перспективні напрями парадигми сталого розвитку освітньо-наукового сегмента економіки. Запропоновано авторські погляди щодо напрямів, на яких у подальшому слід зосередити увагу для забезпечення якісних змін у розвитку продуктивних сил на різному рівні на інноваційній основі. Значна увага приділена ресурсному, зокрема кадровому, забезпеченню освітньо-наукового комплексу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; № 3 (7)
dc.subject парадигма en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject освітньо-науковий комплекс en_US
dc.subject компетентність en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject інформаційно-інноваційні технології en_US
dc.subject paradigm en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject scientific and educational complex en_US
dc.subject competence en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject information and innovative technologies en_US
dc.subject парадигма en_US
dc.subject инновации en_US
dc.subject научно-образовательный комплекс en_US
dc.subject компетентность en_US
dc.subject коммуникация en_US
dc.subject информационно-инновационные технологии en_US
dc.title Освітньо-наукова парадигма сталого розвитку продуктивних сил України en_US
dc.title.alternative Educational and scientific paradigm of sustainable development of productive forces of Ukraine en_US
dc.title.alternative Научно-образовательная парадигма устойчивого развития производительных сил Украины en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 In an article in the context of the processes of development of the productive forces of Ukraine at the present stage of development of the Information Society, sets out the basic factors that contribute to sustainable development in the first place the main productive force – human Disclosed current concepts and future directions of the paradigm of sustainable development research and education segment of the economy. The author's views on the areas on which further attention should be focused to ensure qualitative changes in the development of the productive forces on the basis of innovation. Considerable attention is given to the resource, such as staffing, providing scientific and educational complex. en_US
dc.description.abstractalt2 В контексте процессов развития производительных сил Украины на современном этапе становления информационного общества сформулированы основные факторы, способствующие устойчивому развитию в первую очередь главной производительной силы – человека. Раскрываются актуальные концепты и перспективные направления парадигмы устойчивого развития научно-образовательного сегмента экономики. Предложены авторские взгляды относительно направлений, на которых в дальнейшем следует сосредоточить внимание для обеспечения качественных изменений в развитии производительных сил на инновационной основе. Значительное внимание уделено ресурсному, в частности кадровому, обеспечению научно-образовательного комплекса. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record