dc.contributor.author |
Гаращук, О. В.
|
|
dc.contributor.author |
Куценко, В. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T20:00:48Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T20:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14070 |
|
dc.description |
Гаращук, О. В. Освітньо-наукова парадигма сталого розвитку продуктивних сил України / О. В. Гаращук, В. І. Куценко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 3 (7). – C. 135-141. |
en_US |
dc.description.abstract |
У контексті розвитку продуктивних сил України в умовах становлення інформаційного суспільства сформульовано основні чинники, що сприяють сталому розвитку у першу чергу головної продуктивної сили – людини. Розкриваються актуальні концепти і перспективні напрями парадигми сталого розвитку освітньо-наукового сегмента економіки. Запропоновано авторські погляди щодо напрямів, на яких у подальшому слід зосередити увагу для забезпечення якісних змін у розвитку продуктивних сил на різному рівні на інноваційній основі. Значна увага приділена ресурсному, зокрема кадровому, забезпеченню освітньо-наукового комплексу. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 3 (7) |
|
dc.subject |
парадигма |
en_US |
dc.subject |
інновації |
en_US |
dc.subject |
освітньо-науковий комплекс |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.subject |
комунікація |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
paradigm |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
scientific and educational complex |
en_US |
dc.subject |
competence |
en_US |
dc.subject |
communication |
en_US |
dc.subject |
information and innovative technologies |
en_US |
dc.subject |
парадигма |
en_US |
dc.subject |
инновации |
en_US |
dc.subject |
научно-образовательный комплекс |
en_US |
dc.subject |
компетентность |
en_US |
dc.subject |
коммуникация |
en_US |
dc.subject |
информационно-инновационные технологии |
en_US |
dc.title |
Освітньо-наукова парадигма сталого розвитку продуктивних сил України |
en_US |
dc.title.alternative |
Educational and scientific paradigm of sustainable development of productive forces of Ukraine |
en_US |
dc.title.alternative |
Научно-образовательная парадигма устойчивого развития производительных сил Украины |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
In an article in the context of the processes of development of the productive forces of Ukraine at the present stage of development of the Information Society, sets out the basic factors that contribute to sustainable development in the first place the main productive force – human Disclosed current concepts and future directions of the paradigm of sustainable development research and education segment of the economy. The author's views on the areas on which further attention should be focused to ensure qualitative changes in the development of the productive forces on the basis of innovation. Considerable attention is given to the resource, such as staffing, providing scientific and educational complex. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
В контексте процессов развития производительных сил Украины на современном этапе становления информационного общества сформулированы основные факторы, способствующие устойчивому развитию в первую очередь главной производительной силы – человека. Раскрываются актуальные концепты и перспективные направления парадигмы устойчивого развития научно-образовательного сегмента экономики. Предложены авторские взгляды относительно направлений, на которых в дальнейшем следует сосредоточить внимание для обеспечения качественных изменений в развитии производительных сил на инновационной основе. Значительное внимание уделено ресурсному, в частности кадровому, обеспечению научно-образовательного комплекса. |
en_US |