ISSN 2415-363X

Перегляд Карпенко Юрій Михайлович за темою "рішення про купівлю"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Карпенко, Ю. М. (Київ : КНЕУ, 2015)
    В умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. ...
  • Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л. (К.: Вид-во КНЕУ, 2012)
    У статті висвітлюються особливості сучасних тенденцій маркетингової діяльності на українському ринку, розглянуті основні світові тренди, виділені нові елементи сучасної моделі прийняття рішень про купівлю. Запропонований ...