ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2017-09-04T13:40:36Z
dc.date.available 2017-09-04T13:40:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14908
dc.description Карпенко, Ю. М. Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – № 4 (8). – Ч. 2. - С. 335-339. en_US
dc.description.abstract Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 4 (8). Ч. 2.
dc.subject засоби стимулювання збуту en_US
dc.subject BTL-заходи en_US
dc.subject методи стимулювання en_US
dc.subject управління стимулюванням збуту en_US
dc.title Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку en_US
dc.title.alternative Развитие средств стимулирования сбыта в условиях современного рынка en_US
dc.title.alternative Development of the sales promotion under modern market conditions en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Определены особенности применения различных средств стимулирования сбыта на украинском рынке, обобщены существующие тенденции развития и сформированы последовательные этапы для улучшения процесса управления стимулированием сбыта. en_US
dc.description.abstractalt2 In the article the features of application various tools to sales promotions on the Ukraini-an market, summarizes current trends and were suggested sequential steps for enhancement of sales promotions process. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу