dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-11T12:32:10Z |
|
dc.date.available |
2017-09-11T12:32:10Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14966 |
|
dc.description |
Стратегічний маркетинг : метод. вказівки до практ., самост. та індивід. роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеня «магістр» всіх форм навчання / Ю. М. Карпенко. - Чернігів : ЧНТУ, 2017. - 32с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Основні завдання курсу - ознайомити майбутніх магістрів із сутністю та застосуванням процесу маркетингового стратегічного планування, забезпечити пізнання базових термінів і категорій курсу, основних видів маркетингових стратегій. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Стратегічний маркетинг : методичні вказівки до практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеня «магістр» всіх форм навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |