IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Стратегічний маркетинг : методичні вказівки до практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеня «магістр» всіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2017-09-11T12:32:10Z
dc.date.available 2017-09-11T12:32:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14966
dc.description Стратегічний маркетинг : метод. вказівки до практ., самост. та індивід. роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеня «магістр» всіх форм навчання / Ю. М. Карпенко. - Чернігів : ЧНТУ, 2017. - 32с. en_US
dc.description.abstract Основні завдання курсу - ознайомити майбутніх магістрів із сутністю та застосуванням процесу маркетингового стратегічного планування, забезпечити пізнання базових термінів і категорій курсу, основних видів маркетингових стратегій. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Стратегічний маркетинг : методичні вказівки до практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеня «магістр» всіх форм навчання en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record