ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гришова, І. Ю.
dc.contributor.author Воронжак, П. В.
dc.contributor.author Шестаковська, Т. Л.
dc.date.accessioned 2017-10-11T08:59:17Z
dc.date.available 2017-10-11T08:59:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15107
dc.description Gryshova, І. Ju. The implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business / І. Ju. Gryshova, P. V. Voronzhak, T. L. Shestakovska // Науковий вісник Полісся. – 2017. - № 2 (10). Ч. 1. – С. 41-48. en_US
dc.description.abstract The article aims at structuring the directions of the implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business. Based on the synthesis of the theoretical basis and the content of consumerism the article deals with the ways and approaches to implementing the principles of consumerism in the strategy of the development of business. An expediency of implementing the principles of consumerism in the strategy of business development simultaneously at the strategic, tactical and operational levels of management to gather with the instrumental support of its stages are offered and worked out. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (10), Ч. 1.
dc.subject consumerism en_US
dc.subject the principles of consumerism en_US
dc.subject public policy en_US
dc.subject the strategy of business development en_US
dc.subject social development en_US
dc.subject the interests of consumers en_US
dc.subject консюмеризм en_US
dc.subject принципи консюмеризму en_US
dc.subject державна політика en_US
dc.subject стратегія розвитку бізнесу en_US
dc.subject соціальний розвиток en_US
dc.subject інтереси споживачів en_US
dc.title The implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business en_US
dc.title.alternative Імплементація принципів консюмеризму в стратегію розвитку бізнесу en_US
dc.title.alternative Имплементация принципов консюмеризма в стратегию развития бизнеса en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Стаття покликана структурувати напрями імплементації принципів консюмеризму у стратегію розвитку бізнесу. На підставі узагальнення теоретичного базису та змісту консюмеризму у статті обґрунтовано шляхи та підходи до імплементації принципів консюмеризму у стратегію розвитку бізнесу. Запропоновано та обґрунтовано доцільність імплементації принципів консюмеризму у стратегію розвитку бізнесу одночасно на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях управління разом з інструментальним забезпеченням його етапів. en_US
dc.description.abstractalt2 Статья призвана структурировать направления имплементации принципов консюмеризма в стратегию развития бизнеса. На основании обобщения теоретического базиса и содержания консюмеризма в статье обоснованы пути и подходы к имплементации принципов консюмеризма в стратегию развития бизнеса. Предложено и обосновано целесообразность имплементации принципов консюмеризма в стратегию развития бизнеса одновременно на стратегическом, тактическом и оперативном уровнях управления вместе с инструментальным обеспечением его этапов. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу