dc.contributor.author |
Зайцева, О. І.
|
|
dc.contributor.author |
Нечаєв, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-11T12:31:59Z |
|
dc.date.available |
2017-10-11T12:31:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121 |
|
dc.description |
Zaitseva, О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 329-334. |
en_US |
dc.description.abstract |
The research in the article is about the evolution of branding by type of economy and use of interdisciplinary methodology, active management technologies of marketing and consumer behavior are defined, and the trends they use in the context of business performance are suggested. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2 |
|
dc.subject |
мarketing technologies |
en_US |
dc.subject |
interdisciplinary methodology |
en_US |
dc.subject |
intangible assets |
en_US |
dc.subject |
the efficiency of business |
en_US |
dc.subject |
маркетингові технології |
en_US |
dc.subject |
міждисциплінарна методологія |
en_US |
dc.subject |
нематеріальні активи |
en_US |
dc.subject |
результативність бізнесу |
en_US |
dc.subject |
маркетинговые технологии |
en_US |
dc.subject |
междисциплинарная методология |
en_US |
dc.subject |
нематериальные активы |
en_US |
dc.subject |
результативность бизнеса |
en_US |
dc.title |
Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency |
en_US |
dc.title.alternative |
Використання маркетингових технологій як нематеріальних активів в контексті забезпечення результативності бізнесу |
en_US |
dc.title.alternative |
Использование маркетинговых технологий как нематериальных активов в контексте обеспечения результативности бизнеса |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статті досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
В статье исследована эволюция брендинга по типам экономики с использованием междисциплинарной методологии, определены активные маркетинговые технологии управления потребительским поведением и предложены направления их применения в контексте обеспечения результативности бизнеса. |
en_US |