IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Зайцева, О. І.
dc.contributor.author Нечаєв, С. В.
dc.date.accessioned 2017-10-11T12:31:59Z
dc.date.available 2017-10-11T12:31:59Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121
dc.description Zaitseva, О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 329-334. en_US
dc.description.abstract The research in the article is about the evolution of branding by type of economy and use of interdisciplinary methodology, active management technologies of marketing and consumer behavior are defined, and the trends they use in the context of business performance are suggested. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2
dc.subject мarketing technologies en_US
dc.subject interdisciplinary methodology en_US
dc.subject intangible assets en_US
dc.subject the efficiency of business en_US
dc.subject маркетингові технології en_US
dc.subject міждисциплінарна методологія en_US
dc.subject нематеріальні активи en_US
dc.subject результативність бізнесу en_US
dc.subject маркетинговые технологии en_US
dc.subject междисциплинарная методология en_US
dc.subject нематериальные активы en_US
dc.subject результативность бизнеса en_US
dc.title Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency en_US
dc.title.alternative Використання маркетингових технологій як нематеріальних активів в контексті забезпечення результативності бізнесу en_US
dc.title.alternative Использование маркетинговых технологий как нематериальных активов в контексте обеспечения результативности бизнеса en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статті досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу. en_US
dc.description.abstractalt2 В статье исследована эволюция брендинга по типам экономики с использованием междисциплинарной методологии, определены активные маркетинговые технологии управления потребительским поведением и предложены направления их применения в контексте обеспечения результативности бизнеса. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record