dc.contributor.author |
Ковінько, О. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-12T11:48:05Z |
|
dc.date.available |
2017-10-12T11:48:05Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15136 |
|
dc.description |
Kovin’ko, O. M. As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of Ukraine / O. M. Kovin’ko // Науковий вісник Полісся. - № 2 (10). Ч. 1. – С. 185-194. |
en_US |
dc.description.abstract |
Develop a marketing program is phased process research and analysis of the specific market situation. It is important for development purposes and marketing strategies. They can become a way for achieving the objectives of enterprises in the international diversification of business activities or potential threats, able to block these pathways. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2 (10), Ч. 1. |
|
dc.subject |
marketing program |
en_US |
dc.subject |
business activity |
en_US |
dc.subject |
diversification |
en_US |
dc.subject |
international activity |
en_US |
dc.subject |
маркетингова програма |
en_US |
dc.subject |
бізнес-діяльність |
en_US |
dc.subject |
диверсифікація |
en_US |
dc.subject |
міжнародна діяльність |
en_US |
dc.title |
As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of Ukraine |
en_US |
dc.title.alternative |
Програма маркетингу як передумова міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності аграрних підприємств України |
en_US |
dc.title.alternative |
Программа маркетинга как предпосылка международной диверсификации бизнес-деятельности аграрных предприятий Украины |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Розробка маркетингової програми є поетапним процесом дослідження і аналізу конкретної ринкової ситуації. Це важливо для розробки цілей та стратегій маркетингу. Вони можуть стати шляхами до досягнення цілей підприємств в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності, або потенційними загрозами, здатними блокувати ці шляхи. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Разработка маркетинговой программы является поэтапным процессом исследования и анализа конкретной рыночной ситуации. Это важно для разработки целей и стратегий маркетинга. Они могут стать путями к достижению целей предприятий в условиях международной диверсификации бизнес-деятельности, или потенциальными угрозами, способными блокировать эти пути. |
en_US |