ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черчик, Л. М.
dc.date.accessioned 2017-10-20T07:53:57Z
dc.date.available 2017-10-20T07:53:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15197
dc.description Черчик, Л. М. Діагностика в системі стратегічного менеджменту підприємства / Л. М. Черчик // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 2 (10). Ч. 2. – С. 150-155. en_US
dc.description.abstract У статті набули подальшого розвитку теоретико-методологічні положення щодо використання діагностики у стратегічному менеджменті на стадіях обґрунтування та реалізації стратегії розвитку підприємства. Уточнено змістовне наповнення діагностики як виду практичної діяльності, що передбачає сукупність формалізованих процедур, спрямованих на визначення фактичного стану підприємства, формування моделі його майбутнього стану і виявлення стратегічної прогалини. Обґрунтовано принципи, підходи, складові, ознаки, функції та етапи діагностики у стратегічному менеджменті. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (10). Ч. 2.
dc.subject діагностика en_US
dc.subject стратегічний менеджмент en_US
dc.subject етапи діагностики стану підприємства en_US
dc.subject стратегічна прогалина en_US
dc.subject корегуючі дії en_US
dc.subject diagnostics en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject stages of diagnosis of enterprises en_US
dc.subject strategic gap en_US
dc.subject corrective actions en_US
dc.title Діагностика в системі стратегічного менеджменту підприємства en_US
dc.title.alternative Diagnostics in strategic management enterprise en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The theoretical and methodological provisions for the use of diagnostics in strategic management on the stages of enterprise’s development strategies feasibility and implementation were further developed in the article. The meaningful content of the diagnosis as a kind of practice that provides a set of formal procedures which are aimed at defining the actual condition of the company, the formation of its future state model and identify strategic gaps, were determined. The principles, approaches, components, features, functions and stages of diagnostics in the strategic management of the company were substantiated. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу