dc.contributor.author |
Бутко, М.
|
|
dc.contributor.author |
Повна, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-01-11T13:05:57Z |
|
dc.date.available |
2018-01-11T13:05:57Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15562 |
|
dc.description |
Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами : метод. вказівки до практ. занять, самост. та індивід. роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» усіх форм навчання / уклад. : М. П. Бутко, С. В. Повна.– Чернігів : ЧДТУ, 2017. – 32 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою викладання навчальної дисципліни “Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами” є формування у студентів знань і вмінь щодо проведення маркетингових досліджень та їх використання для розробки стратегії підприємства, а також використання сучасного проектного підходу до вирішення задач розвитку організації, орієнтації цих процесів на досягнення кінцевих результатів з інімальними витратами часу та коштів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами : метод. вказівки до практ. занять, самост. та індивід. роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» усіх форм навчання. |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |