dc.contributor.author |
Бреус, С. В.
|
|
dc.contributor.author |
Хаустова, Є. Б.
|
|
dc.contributor.author |
Денисенко, М. П.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-02-16T11:17:31Z |
|
dc.date.available |
2018-02-16T11:17:31Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15720 |
|
dc.description |
Breus, S. V. Balanced scorecard: formation with perspective to ensure economic security of higher educational institutions / S. V. Breus, Y. В. Khaustova, M. Р. Denysenko // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). Ч. 1. – С. 104-109. |
en_US |
dc.description.abstract |
There have been considered methodical approaches to use BSC at the university level. There have been conducted an ABC (ABCD) analysis – the time expenditures of academic staff for certain work types and further regression analysis taking into account the perspective to ensure the economic security of higher educational institutions. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 4 (12). Ч. 1 |
|
dc.subject |
higher educational institutions (HEIs) |
en_US |
dc.subject |
balanced scorecard |
en_US |
dc.subject |
financial and customer components of the strategy of higher education |
en_US |
dc.subject |
the effectiveness of internal processes |
en_US |
dc.subject |
economic security of higher educational institutions |
en_US |
dc.subject |
ВНЗ |
en_US |
dc.subject |
збалансована система показників |
en_US |
dc.subject |
фінансова та клієнтська складові стратегії діяльності вишів |
en_US |
dc.subject |
результативність внутрішніх процесів |
en_US |
dc.subject |
економічна безпека ВНЗ |
en_US |
dc.title |
Balanced scorecard: formation with perspective to ensure economic security of higher educational institutions |
en_US |
dc.title.alternative |
Збалансована система показників: формування з перспективою забезпечення економічної безпеки вищих навчальних закладів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Розглянуто методичні підходи до використання ВSC на рівні ВНЗ. Проведений ABC (ABCD) – аналіз витрат часу НПП на окремі види робіт та подальший регресійний аналіз з урахуванням перспективи забезпечення економічної безпеки ВНЗ. |
en_US |