ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бахарев, В. В.
dc.date.accessioned 2018-02-19T12:57:16Z
dc.date.available 2018-02-19T12:57:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15724
dc.description Bakharev, V. V. Directions of formation of formation of anticrisis strategy of shopping malls in Russia / V. V. Bakharev // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). Ч. 1. – С. 130-135. en_US
dc.description.abstract The analysis of the anti-crisis actions of shopping malls demonstrated that they can be divided into two groups. The first group is oriented towards ensuring price affordability of shopping malls services for retailers. The second group transforms the model of cooperation between shopping malls and retailers in order to organize long-term partnership. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 4 (12). Ч. 1
dc.subject shopping malls en_US
dc.subject anti-crisis strategy en_US
dc.subject long-term partnership en_US
dc.subject торгове центры en_US
dc.subject антикризисная стратегия en_US
dc.subject долгосрочное партнерство en_US
dc.title Directions of formation of formation of anticrisis strategy of shopping malls in Russia en_US
dc.title.alternative Направления формирования антикризисной стратегии торговых центров в России en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Анализ антикризисных мероприятий торговых центров показал, что они выстраиваются по двум направлениям. В рамках первого направления торговые центры обеспечивают ценовую доступность своих услуг для арендаторов, в рамках второго – меняют модель взаимодействия с ними с целью перейти к долгосрочному сотрудничеству. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу